Produktų pristatymo sąlygos

Prekių pristatymas Lietuvoje

Lietuvoje prekės pristatomos per 1-3 darbo dienas. Prekes pristatome naudodamiesi AB „Lietuvos paštas” ir UAB „Omniva LT” paslaugomis. Perkantiems už 30 € ir daugiau, Lietuvoje prekes pristatome NEMOKAMAI!

Pristatymo būdai ir kainos:

Lietuvos paštas

Pristatymas Lietuvos paštu - 4.00€

Omniva paštomatai

Prekes pristatysime į artimiausią Omniva paštomatą - 4.00€ (Paštomatų adresai)

Prekių pristatymas į kitas šalis

Į kitas šalis prekės pristatomos per 5-14 darbo dienų. Prekes pristatome naudodamiesi AB „Lietuvos paštas” paslaugomis. Pristatymui į kitas šalis nemokamo pristatymo nuolaida (perkantiems už 30 € ir daugiau) netaikoma.

Pristatymo kaina:

Lietuvos paštas

Pristatymas Lietuvos paštu. Prekių pristatymo laikas yra 5-14 darbo dienų, priklausomai nuo šalies į kurią siunčiama.

Pristatymo kaina: pristatymo kaina priklauso nuo siuntinio svorio, todėl norint sužinoti tikslią kainą, prašome susisiekti info@powermotors.lt

Pristatymo informacija

  • Klientas, užsakydamas prekes, įsipareigoja nurodyti tikslią prekių pristatymo vietą.
  • Prekes pristato Pardavėjas arba jo įgaliotas atstovas. Prekių pristatymo (transportavimo) mokestis yra pateikiamas suformavus užsakymą. Jeigu užsakyme nenurodytas kitas Prekes priimantis asmuo, jas priimti privalo pats Klientas.
  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui Lietuvoje per 1-3 darbo dienas po užsakymo apmokėjimo,  jei nesusitarta kitaip.
  • Pardavėjas įsipareigoja pristatyti Prekes Klientui kitose ES šalyse per 5-14 darbo dienų po užsakymo apmokėjimo,  jei nesusitarta kitaip.
  • Prekių kiekį ir kokybę Klientas kruopščiai patikrina Prekės perdavimo momentu. Priimdamas Prekę iš kurjerio, Klientas privalo pasirašyti Prekės pristatymo dokumentuose, patvirtindamas, kad Prekė jam buvo įteikta.
  • Visas pastabas dėl akivaizdžių Prekių trūkumų Klientas privalo pareikšti raštu priimdamas Prekes. Pretenzijas dėl Prekių paslėptų trūkumų Klientas gali pareikšti raštu ne vėliau kaip per 7 (septynias) dienas nuo Prekių gavimo dienos. Kitaip laikoma, kad preke Klientas patenkintas ir neturi jokių priekaištų Pardavėjui.
  • Pardavėjas įsipareigoja Prekes pristatyti užsakyme nurodytu adresu ir terminais. Jeigu paaiškėja, kad Pardavėjas negali pristatyti Prekės numatytu terminu, jis nedelsdamas apie tai informuoja Klientą. Klientas sutinka, jog išimties tvarka pristatymas gali vėluoti dėl nenumatytų aplinkybių.
  • Klientui apmokėjus už Prekes Pardavėjas Klientui el. paštu išsiunčia sąskaitą faktūrą.
  • Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už Prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu Klientui nėra pateikiamos arba pateikiamos ne laiku dėl Kliento kaltės arba dėl nuo Kliento priklausančių aplinkybių.
  • Užsakymai priimami ir vykdomi kasdien.

Paskutinio atnaujinimo data – 2020 m. kovo 1 d.

Scroll to Top